2014. február 19., szerda

Vicces

Erről már tegnap is akartam írni, csak nem volt már erőm. Szóval újabban írogat nekem az Exem. Vele 1 évig voltam együtt, az első viszonylag normális kapcsolatom, aminek csúnya vége lett. Nem is beszéltünk hosszú ideig, erre most felbukkan a semmiből. Nem tudom, egyeseknek hogy lehet ilyen telepatikus képességük, hogy tudják, mikor vagyok padlón. Nem egyformák a napjaim, de ő valahogy tuti akkor ír rám, mikor épp szar kedvem van. Régebben még tudtam értékelni az ilyesmit, ma már csak a nagy semmit érzem, sőt, majdhogynem fárasztó is a vele való beszéd. Nem akarok bunkó lenni, igazából okom sincs rá, annyira elmúlt mindenféle érzelmem iránta, jó és rossz egyaránt. Tegnap viszont leesett, hogy miért keresett fel, nyilván még csak puhatolózik, de akkor is vicces. Pestre akar jönni, itt keres munkát, és azt hiszem felmerült benne, hogy hozzám költözne... Remélem ezt jó gyorsan elfelejti, de azon kívül, hogy részemről egy egyértelmű "nem" lenne a válasz, azért eléggé megmosolyogtat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése