2014. március 14., péntek

Fix you

Pici szívemben vihar tombol, és ezen a valeriana teva sem segít. Utálok ilyeneket írni, de azt hiszem, kezd megtörni az alváshiány, és rám kényszeríti akaratát valami gonosz, sötét erő, de úgyse hagyom. Tegnap még a régi blogom is előkerült, és pont a legjobb bejegyzések maradtak meg az internetarchívumban. Gondolkodtam rajta, hogy bemásolok egyet-kettőt elrettentő példának, de inkább mégse, elég ha így utalok rá, hogy NAGYON hülye voltam. Nem jött be az eszemre hallgatok dolog, miután az érzéseim is csődöt mondtak, úgyhogy most hajlok megint az érzelmek felé, azután pedig nyugalmat akarok végre, akár örökre. Majd ismét rájövök, hogy valami hiányzik.
A tegnap interjú egyébként szarul sikerült, bár megtettem, ami tőlem tellett, csak kevés voltam, meg nem is azt kérdezték, amiből készültem. De kaptam jó tanácsokat, azokért megérte, és kedvem is lenne megismerni valami külföldi pajtást, akivel lehet beszélgetni élőszóban, mármint normálisan, nem csak szlengesen. Ma meg lesz ez a..."buli". Nővérem szülinapját ünnepeljük, de sokkal kevesebb ember jön el, így lehet nem is lesz annyira buli jellege.
Fáj a fejem és rosszul vagyok. zzzz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése