2014. május 22., csütörtök

10

Szerintem a következő pasim pszichológus lesz, abból ítélve, hogy mostanában bárkivel ha elkezdek kommunikálni, abból tuti valami mélyenszántó kerekedik, és valahol jól is esne, ha valaki belemászna az elmémbe és darabjaira szedné. Ilyen vagyok és kész. Érzem magamban az erőt, ami hajtana előre, ami talán meg is tudna változtatni, és amitől sokszor aludni se tudok. Ez ugyanaz, amivel pusztítani és rombolni is lehet, és amit szeretek a kapcsolataimon keresztül megélni. Lehet, hogy pár nap múlva megint üres és gyenge leszek, és ismét másokban fogom meglelni ezt a valamit, de most elfogadtam a saját sötét oldalamat, és örülök magamnak.
Egyik éjjel azt álmodtam, hogy egy halott férfit tartok a karjaimban. Fogalmam sincs, ki volt ő, csak annyit, hogy szerethettem volna, de ő nem hagyta, ezért nem volt más választásom, kitekertem a nyakát. Olyan filmbe illő volt, ahogy még utoljára végigsimítottam az arcát...majd behajítottam egy gödörbe és megkönnyebbültem. Imádom a lelkivilágomat. :D


2 megjegyzés:

  1. Neala! :) Én nem vagyok pszichológus, de szeretek az emberekkel foglalkozni. Ha bármit szeretnél megosztani beszélgetni én nagyon szívesen meghallgatlak. :) Mert tudom milyen az amikor megoszthatod a lelkedet, szívügyeidet mással. :)
    Szazsem

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm, nagyon kedves tőled, én is szívesen meghallgatlak, ha van valami olyan. :) Igaziból nincs túl sok szívügyem mostanában, meg történés se körülöttem, ezért is írtam ritkábban. :)

    VálaszTörlés