2014. július 23., szerda

Szokááásos

Nos, meg kéne fogadnom két dolgot a saját mentális és érzelmi egyensúlyom érdekében, mégpedig hogy soha többet nem kockulok rá egyetlen mmo-ra se, és soha többé nem veszek senkit komolyan az interneten...(perpillanat szörnyen utálom magam, olyan vagyok, mint egy visszaeső drogos)

Már kevésbé aggaszt a magány, lefoglalom magam ezzel-azzal, és lassan de biztosan teljesen antiszociális leszek. Én mindig hittem abban, hogy a sors majd küldözgeti az embereket akikkel "dolgom" van, de mi van, ha már elfogytak az emberek és ezentúl egyedül leszek örökké?

Amikor ideköltöztem...volt egy vágyam, már nem jelent semmit, kétlem, hogy be is teljesülne, úgyhogy akár le is írhatom. Van a ház közelében egy kis park, és mivel eléggé gyér a világítás itt esténként, egész jól lehet látni a csillagokat. Arra gondoltam, hogy amikor jön a Perseida meteorraj (kb augusztus közepe), szépen ki lehetne ülni/feküdni megnézni, és azt hittem, hogy ennyi idő alatt majd lesz hozzá partner is. Még van kb 3 hét, de valahogy kételkedem. Remélem, majd jó felhős lesz az ég... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése