2014. augusztus 13., szerda

Agyhalál

Tegnap este sajnos nem sikerült aludnom, hiába ittam nyugiteát és vettem be két nyugibogyót. Nem foglalkoztatott, hogy mi lesz, hogy lesz, csak tudat alatt sajnos szeretem néha megszívatni magam, hogy ha tudom, hogy másnap korán kell kelni és jó lenne észnél lenni, akkor fix, hogy nem jön az álom. Totál le vagyok fáradva, úgyhogy megpróbálom gyorsan leírni mi volt, nehogy itt felpörögjek és ma se aludjak. 
Jó korán beértem, beszélgettem pár leendő munkatárssal, aztán volt szerződésírás, eligazítás. Különféle 70-es évekbeli tervrajzokról kell rögzíteni az adatokat, kb azóta ki se nyitották őket, úgyhogy egész nap tüsszögünk és köhögünk a portól és elég meleg is van. Párban kell dolgozni, én egy tök pörgős csajt fogtam ki, így tudtunk haladni nem is akárhogy. Ahhoz, hogy megkapjuk a beígért fizut, napi 100-at kell megcsinálni, de megnyugtattak, hogy az első pár napban nem gáz, ha nem érjük el. Nos, nekünk 119 sikerült, úgy, hogy reggeli eligazítás stb-vel elment kb 1 óra, és az első pár órában még volt kis bénázás. Nem lenne rossz, ha tudnánk tartani a tempót a dupla fizuért, ami azért mégiscsak váó ilyen munkáért, még ha a tüdőnk meg is telik porral. Viszont teljesen hulla vagyok, és volt is egy mélypont a végefelé, mikor a 101-et lol-nak néztük mindketten és nem értettük az okát, még jó, hogy rákérdeztünk. ;D 

Gyakrabban kéne emberek közé mennem, úgy rémlett, hogy jobbak a szociális skilljeim, vagy csak jobbnak hiszem magam fejben, közben rá kell jönnöm, hogy milyen kis béna vagyok. Mármint megvan bennem a szándék, hogy kedves, figyelmes, stb legyek, de nem mindig jön úgy ki, és bár többnyire értem, miről van szó, mégis hülyeség jön ki a számon. Ja és utálom a saját hangomat, főleg ha fáradt vagyok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése