2014. augusztus 12., kedd

I got this ^_^

Kaptam munkát.. o.O
Elég hirtelen jött... múlt hét csütörtökön jelentkeztem, pénteken hívtak, tegnap volt egy kis találka kb tizedmagammal és monotonitás tesztet csináltunk, ma meg írták, hogy holnap kezdek. Sajnos csak egy hónapig fog tartani, és nem olyan típusú, hogy nélkülözhetetlenné tudnám tenni magam, de majd meglátom, mit tehetek.. Viszont a feladat egyszerűségéhez képest meglepően jól fizet és nem úgy tűnik, hogy szét fogom stresszelni magam. Kb fél-3/4 óra az út, vagyis ezt még holnap letesztelem, hát nincs a szomszédban, de túl jó dolgom volt eddig, 5-10 perc sétára voltak az előző munkahelyek, vagy csinálhattam otthonról. Fura lesz megint korán kelni és hogy lesz valami rendszer az életemben az elmúlt...elég hosszú idő után, talán nem is akkora baj, hogy először csak ilyen rövidtávú munkát kaptam.
Örülök meg minden, elvégre ezt szerettem volna már jó ideje, de azért mégis vegyül bele egy kis üresség érzet is, vagy nem tudom, minek nevezzem. Olyan, mintha kipipáltam volna egy feladatot, és rögtön előttem van a következő, amit meg kéne oldani, és mintha ezeknek sose lenne vége, és soha nem lazíthatok többé...mert mindig a következő lépésen fog kattogni az agyam. Utálom ezt, nem akarok felnőni, légyszi ne. Van bennem egy hiányérzet, szerintem egy hormon, ami a délelőtti alvással termelődik, legalábbis már sikerült valami párhuzamot vonni a koránkelés és az önutálat között. Najó inkább megpróbálok aludni, így ilyenkor, öregesen. Még mindig nehéz elhinnem, hogy dolgozó ember leszek. :O



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése