2014. április 3., csütörtök

Neee :'(

Ez most szíven ütött, igaz, nem régóta vagyok itt újra, de szinte már ez lett a kezdőlapom, sok embert olvasok, és azt képzelem, hogy valami közösség része vagyok, és egyre többen vannak, akik kíváncsiak rám. Lehet, hogy összességében a b13-on több időt töltöttem, de annak a megszűnése kicsit se érintett meg, pedig ismertem meg ott is fontos embert, de alapvetően nem kedveltem az ottani blogosok nagy részét, meg sablont se lehetett normálisan csinálni (nem mintha az utóbbi időben itt próbálkoznék...). A legelső blogomat is itt kezdtem régesrégen, még mikor gimis voltam. Kb akkor indult az oldal, még bal oldalt voltak listázva az új tagok, nanddal az élen, aki az egészet létrehozta. Emlékszem, itt tárgyaltuk ki a mindennapokat osztálytársakkal, volt sok móka, kacagás, sejtelmes utalgatások, drámai fordulatok, miegymás. Meg kicsit komolyabb dolgok is, ami az életünket gyökeresen megváltoztatta, de legalább volt, akinek happy enddel sikerült kimásznia belőle. Jó ideig kerültem ezt a helyet, most meg nem tudom hirtelen, hova máshová tudnék menni, ahol nem érezném azt, hogy egymagamban vagyok, és senkit nem érdekel élek-e vagy halok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése