2014. február 21., péntek

blablabla

Megint nem ott vagyok, ahol kéne, de nem érdekel...Már nem az egyedüllét miatt, hanem mert eddig még egyszer sem tudtam aludni az "új" lakásban. Olyan, mintha meg akarnék fulladni esténként, pedig szinte egész nap nyitva az ablak. Estére csak azért nincs, mert akkor folyamatosan kattogna a konvektor, ami amúgy is az agyamra megy már. Meg folyamatosan büdös van, és már teljesen kiműveltem magam konvektor-ügyben, mert arra gyanakszom, hogy abból jön valami gáz amitől rosszul vagyok. Ha így is van, nem kéne ennyire érzékenynek lennem, hiszen előttem is laktak már ott, talán idővel hozzászoknék, csak most nem megy. Ha el is jutok félálomig, mindig felriadok, vagy rémálmom lesz, és általában reggel 6ig szenvedek így. Utána meg már minek aludjak. Aztán ott van a hűtő, ami szintén nem egy mai darab...és elég brutális a hangja. A lakás másik felében van az ágyam, de füldugón keresztül is hallom, úgyhogy csak akkor járatom, ha tényleg muszáj. Vannak itt még ilyen apróságok, hogy a tévé is rossz, de én úgyis ritkán tévézek, inkább csak néha jól esne, ha lenne valami zaj (a hűtőn és a konvektoron kívül). De az olyan, hogy kb fél óráig kell nyomogatni a csatornaváltót, hogy legyen valami adás, nekem meg rendszerint előbb elmegy a kedvem tőle. Én amúgy pozitívan igyekeztem felfogni ezeket a dolgokat, elvégre van hol lakni, és legalább már célom is van, hogy élhetőbbé tegyem a lakást. Csak a sorozatos nemalvások kicsit megtörték a lelkesedésem. Alvás nélkül meg nekem végem van. Visszajöttem, hogy az interjú előtt kialudjam magam, de azóta már eltelt 2 nap és még mindig itt vagyok. Nem akarok arra gondolni, hogy ez most a gyengeség jele-e. Nem érdekel, hogy mit csinál, hogy foglalkozik-e velem. Már az érintésre se reagálok úgy, meg nem is igénylem annyira. Háttérbe szorítottam az érzéseket. Szeretnék nyitottabb lenni, mármint mások felé, de ugyanakkor mégse. Utálom ezt. Nagyon sok édességet eszek mostanában, pedig úgyse pótol semmit. Megint menekülnék legszívesebben, pedig ha már elindultam előre, nem kéne visszamenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése