2014. február 20., csütörtök

Személyiségteszt

Akit érdekel, és még nem ismeri > klikk <
Régebben is kitöltöttem már, meg most is, de még mindig INFJ vagyok. Azt írják, ez a legritkább és minden bizonnyal a leggázabb típus.  Tök sok minden igaz rám, bár nyilván nem lehet az embereket 16 típusba sorolni teljesen. Az intuíciós dolog is igaz, ennek leginkább vizsgaidőszakban vettem hasznát, de előfordul a mindennapokban is. Tegnap pl interjú előtt valamiért beleolvastam a számlázás szabályaiba (a legelső munkahelyemen volt közöm számlákhoz), erre rá is kérdeztek... Vizsgázásnál meg többször indultam el úgy, hogy 1-2 tételt tudtam rendesen a 20-30-ból, mert éreztem, hogy engem itt baj nem érhet, és tényleg mindig mázlim volt. Csak sajnos nem mindig tudom, mikor érdemes hallgatnom a megérzésekre, mert simán lehet, hogy csak képzelődök. Vagy mondhatjuk úgy is, hogy sokat képzelődök, és nem tudom, mi belőle a megérzés. Azért volt jó érzés ezt a jellemzést elolvasni, mert teljesen pozitívan írnak olyan tulajdonságokról, amik a való életben inkább hátrányosnak mondhatók. Már majdhogynem büszke vagyok rá, hogy én ilyen introvertált vagyok, és kevesen ismernek igazán, én viszont többnyire jól kiismerek másokat...pedig sokszor lennék inkább másmilyen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése