2014. február 10., hétfő

hétvégén feltöltöttem az önéletrajzom az egyik álláskereső portálra, és a hirdetéseket nézegetve a maradék életkedvem is elment. legszívesebben fejbekólintanám magam valamivel ilyenkor. -.-" menekülésképp elmerültem a league of legends rejtelmeiben...kár, hogy előbb nem érdekelt. igazából most se annyira, csak jók ezek a közvetítések, és már kedvenc csapatom is van akiknek mindig várom a meccsét. másik aktuális kedvenc a duolingo...már régebben is felfedeztem, csak abbamaradt a tanulás, valószínűleg mert kicsit uncsi - az eleje mindenképp. de mivel már több ismerős is rákapott, a motiváció adott. ;) és várom nagyon, hogy keleti nyelvek is megjelenjenek. egyébként újabban sütiket is sütök. szépen haladok az egyszerűektől a bonyolultabbakig, többnyire sikerélménnyel...kivéve ha a sietségben az egyik hozzávaló mennyiségét egy tizesesjeggyel elnézem. ;p
ma már hívtak is állásügyben és szerdán interjú. eléggé megilletődtem, ugyanis konkrétan sehova se jelentkeztem, csak kihalásztak az adatbázisból. a munkaterület nem áll hozzám közel, de azért kíváncsi leszek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése